Klacht: Misleidend mail extraatje voor trouwe klanten

op 18 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 29 mei ontving ik eenmaal van Vodafone: extraatje voor trouwe klanten.

Hierin werd aangegeven dat ik 3 maanden onbeperkt datagebruik en 3 maanden entertainment cadeau zou krijgen als ik mijn huidige abonnement zou verlengen. Hierin werd zelfs specifiek mijn huidige telefoon nummer expliciet genoemd.
Nadat ik inderdaad, telefonisch, had verlengd bleek uit communicatie met de webcare afdeling dat dit aanbod helemaal niet geldt voor het type abonnement dat ik heb en dat ik het extraatje voor trouwe klanten niet krijg.
Zo bedankt Vodafone haar trouwe klanten die al jaren een abonnement hebben en verlengen.

Indien ik een gepersonaliseerd mailtje krijg waarin staat dat mijn abonnement verlengd kan worden en dat ik daar extra's voor krijg dan mag ik er vanuit gaan dat het aanbod dat wordt gedaan geldig is voor het abonnement dat ik heb.

Ik verwacht dat Vodafone mij alsnog de 3 maanden Netflix en 3 maanden onbeperkte data aanbiedt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dschipper1963