Klacht: Misleidend informatie

op 05 juni 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb net 3 maanden geleden een Samsung tablet galaxy tab a7 gekocht. 32gb. En evt uit te breiden met een sd kaart. Nou niet dus. Het enige wat je op de sd kaart kunt z then zijn foto’s en videos. Apps waarvoor ik het voornamelijk gebruik kan je dus niet op een externe geheugen zetten. En van de 32 gb word 10gb sws door het tablet verbruikt om alles goed te laten lopen. Dus eindstand heb ik maar 22 gb over voor apps. Ik heb zelf Samsung aan de lijn gehad en deze meneer Ramon was wel vriendelijk maar kon niets voor me beteken met andere worden ik heb gewoon pech. Nadat ik vroeg of ik een leidinggevende mocht spreken gaf hij aan dat ik maar opnieuw moest bellen (alsof dat zin heeft want dan krijg ik gewoon weer een “gewone”” medewerker aan de lijn. Op de vraag of ik gebeld kon worden werd gezegd “dat doen we niet”. Eindstand zit ik met een tablet die niet goed functioneert omdat het geheugen bijna vol zit en een geheugen kaart waar ik niets aan heb. Maak aub geen reclame “ met uitbreiden mogelijk met een sd kaart” want dat zijn gewoon leugens. Ik heb spijt dat ik deze tablet heb gehaald en zal ook iedereen afraden om ooot nog n Samsung aan te schaffen.

Of oplossing om m’n apps over te zeggen naar de sd of een omruiling met uiteraard bijbetaling voor een tablet met meer opslag

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samamour