Klacht: misleidend

op 03 juli 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Vanmorgen constateerde ik voor de zoveelste keer dat een reclame artikel misleidend wordt aangeboden. Een klein zakje “katja snoep” in de aanbieding, reclame bij de grote verpakking. Hetzelfde bij de “chocolade minis”.
Regelmatig komt het ook voor dat een reclame artikel van de week ervoor in de grote bakken wordt gepresenteerd met de aanbiedingsprijs erbij en na kassa bezoek blijkt de reguliere prijs berekend. Niet altijd zin om voor het verschil naar de mandjeskassa te gaan bij een volgend bezoek maar dit geeft me wel een naar gevoel!!!

Eerlijk zijn!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 10:54 geantwoord

Excuses voor onze zeer late reactie. We weten helaas niet wat er mis is gegaan, maar zien uw melding vandaag pas op deze site staan.
Dat er reclamekaarten en schapkaartjes bij de verkeerde artikelen staan is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb de supermarktmanager van onze winkel in Oude Wetering verzocht hier scherper op te gaan letten, samen met zijn personeel.
Hetzelfde geldt voor de prijzen van de aanbiedingenbak-producten. Dit dient de winkel zelf in te dienen, aangezien het een winkel-specifiek actie betreft.

Alle klachten die gemeld zijn door IrmaHogenboom@casema.nl