Klacht: Misleid door Puzzelbrein’s ‘gratis’ exemplaar

op 19 september 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Via een site heb ik aangegeven dat ik een gratis puzzelboekje wil ontvangen. Deze heb ik ook ontvangen, maar niet realiserend dat er een abonnement is aangegaan (misleiding!). Nu heb ik een 2de boekje ontvangen (iets waar ik niet om gevraagd heb) en ook een aanmaning voor het betalen van het abonnement die ik helemaal niet wil. Ik voel me opgelicht/misleid door de misleidende aanpak van het gratis puzzelboekje. Wij hebben al per mail aangegeven dat wij dit abonnement niet willen en met terugwerkende kracht beëindigen. Maar hier word kort op geantwoord dat ik er een half jaar aan vast zit aangezien we niet in 2 weken hebben gereageerd op het eerste boekje. Maar als je alleen een GRATIS boekje wil ontvangen ga je er toch niet van uit dat je een abonnement hebt afgesloten! (dus zeg je ook niks op…)

Gewenste Oplossing:

Het abonnement stopzetten met terugwerkende kracht! Hier hebben wij niet om gevraagd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kevenaar, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 21 september 2017 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Kevenaar,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door vil7892437