Klacht: miskoop stofzuiger electrolux ultraone

op 13 juli 2012 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik dacht dit keer een goede stofzuiger gekocht te hebben, omdat ik hiervoor meestal wat goedkopere versies had van philips of moulinex!.Aangezien de verkopers bij de harense smid lyrisch waren over deze electrolux stofzuiger Ultraone Z8860C kocht ik dit maal dus de duurste stofzuiger van electrolux op dat moment aanwezig in de winkel die volgens de verkoper de beste in zijn soort was! Wat een verschrikkelijk ding, de bedieningsknopjes zitten op het handvat, reuze makkelijk volgens de verkoper aangezien ik het al jaren vreselijk in mijn rug heb!Wat een ramp, constant gaat de stofzuiger uit of op een andere stand omdat je ergens tegen aan komt of per ongeluk met je vingers eraan zit, omdat je op die plek nu eenmaal de stofzuigerslang vast hebt! Zuigen doet ie ook al niet al te best, heel even als er een nieuwe zak in zit,maar aangezien hij constant van de automaat afschiet als je bezig bent met stofzuigen en als je hem vast op de hoogste stand zuigkracht wilt zetten, lukt dat ook niet goed! En als klap op de vuurpijl loopt de zuigkracht meteen na 2x stofzuigen al flink terug. Ik dacht dit keer een super goede stofzuiger te hebben gekocht, maar heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik deze stofzuiger heb gekocht!! Ik vind de bediening van dit apparaat ZEER klantonvriendelijk, er is gewoon helemaal niet goed nagedacht over de zo gemakkelijk lijkende handbediening in de handgreep! In EEN woord verschrikkelijk vindt ik dit ding!

Het liefst zou ik hem omruilen voor de Electrolux ZUS3970 Ultra Silencer, na een paar maanden grote ergernis tijdens het stofzuigen met de Electrolux Ultraone Z8860C terwijl hij nog niet eens uit de garantie periode is zou ik deze het liefste om willen ruilen voor bovengenoemde andere stofzuiger!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 27 juli 2012 om 10:44 geantwoord

Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent met uw Electrolux stofzuiger. Ik adviseer u terug te gaan naar uw handelaar aangezien zij de koop met u hebben gesloten en u niet goed hebben geadviseerd.

Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam

Alle klachten die gemeld zijn door Sunshinelinda