Klacht: miskoop

op 17 januari 2014 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Beste,

Gisteren hebben wij eetkamerstoelen opgehaald bij de Pronto Wonen in Spijkenisse. De verkoper heeft ons niet geattendeerd op het feit dat onze recht vervalt van retourneren, ook staat dit niet op de bon. De eetkamerstoelen zouden alleen in orginele verpakking geretourneerd kunnen worden? U snapt nu natuurlijk wel dat wij nooit in verpakking kunnen zien hoe het daadwerkelijk staat bij de rest van onze meubels.

We hebben ook een dressoir gekocht, hier is helemaal niets mis mee. Staat super goed we zijn er ook erg tevreden mee. Alleen kijken wij nu erg tegen de eetkamerstoelen op, ze kosten 120 euro per stuk (x6 stoelen). Dit is een behoorlijk bedrag, de stoelen waren direct leverbaar en is dus ook niet speciaal besteld.

De winkelmedewerker beweerd dat hij ze niet kan terugnemen omdat ze niet meer in orginele verpakking zitten. Nou lijkt ons dit het minst erge probleem, dit zou in principe weer gewoon ingepakt kunnen worden!

De winkel heeft ons gebrekkig gesteld tov de rechten die wij hebben en de rechten die wij niet hebben. Zo wisten wij niet dat zij de stoelen niet retour nemen. Het gaat ook niet eens om het geld terugbetalen maar alleen om een omruiling voor andere stoelen (waar we de dag van aankoop ook tussen twijfelden).

Wij willen deze stoelen omruilen voor andere stoelen die wij in de winkel hebben gezien. Het gaat om een super groot bedrag, de winkelmedewerker had kenbaar moeten maken dan hadden wij wel gewacht met ons aankoop.

U kunt ons bellen op 0640405728.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 28 maart 2014 om 15:03 geantwoord

In overleg met de klant opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door accmontage