Klacht: mishandeling

op 11 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben mishandeld door een bezorger van jullie namelijk de heer frank van poppel ik heb er aangifte gedaan bij de politie daarvan hoop dat jullie een andere bezorger voor deze wijk heb en hij bezorgd de helft maar en de rest gaat bij het oud papier dat hij brengt naar de visser in udenhout

Gewenste Oplossing:

als er een andere bezorger op deze route in wijngaard 3

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 september 2018 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Vervelend te lezen wat er is voorgevallen. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en deze wordt doorgezet naar onze bezorgerscoördinator. Die zal het verder behandelen en naar alle waarschijnlijkheid nog contact met u opnemen over deze kwestie.

Mocht er weer eens iets zijn dan kunt u het beste rechtstreeks contact met ons opnemen via klantenservice@spotta.nl of telefonisch via 0900-8774636

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 12 september 2018 om 21:50 geantwoord

hoop dat hij ontslagen word

Alle klachten die gemeld zijn door wilco13