Klacht: Misdragen en assosiaal gedraag van personeel op onze vakantie bestemming

op 11 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Tijdens onze vakantie op Bonaire in het van der Valk hotel aldaar zorgt het personeel van KlM structureel voor overlast.Dit hotel is een all inclusief hotel, maar het personeel krijgt hier een extra all inclusief wat resulteert in gigantische zuippartijen waar de vakantie gasten en het personeel zeer veel overlast van heeft. Ze zijn zeer luidruchtig en bespreken tot hinder van iedereen al het vieze gedrag met name als het over sex met elkaar gaat in het bijzijn van gasten en kinderen. Daarbij moet het personeel van het hotel zeer hard aan het werk voor hen en hebben daardoor minder tijd voor de vakantie gasten. Ze commanderen het personeel en maken een gigantische troep bouwen alle tafels vol met glazen en flessen en drinken de helft op om vervolgens weer schalen vol met nieuw drank te bestellen. Ook vinden ze het normaal om met ontbloot bovenlijf met bier in de hand het restaurant te betreden ook nog eens veel toelaat zodat het personeel langer moet blijven. Ze reserveren de beste tafels zodat de gasten hier niet kunnen zitten en komen vervolgens opdagen wanner het hun uitkomt. wij hebben hier meerderen keren en met ieder nieuw verblijf van KLM personeel te maken gehad. Als je hen aanspreekt op hun gedrag dan krijg je te horen dat ze zelf wel bepalen wat ze in hun vrije tijd doen, maar volgen mij worden ze doorbetaald tijdens hun verblijf dus horen ze zich te gedragen. Het personeel gaat aardig over de tong in dit ressort en KlM moet zich schamen voor het gedrag van hun personeel.

Als KLM een excuus aanbied, hun personeel van regels gaat voorzien. En een compensatie voor het verpesten van onze vakantie, waar wij heel hard voor moeten werken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mor Verdonck