Klacht: Misbruik van Corona virus

op 26 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De Albert Heijn in beijum maakt misbruik van de corona virus door schaamteloos corona als excuus te gebruiken om mensen te manipuleren om meer te kopen. Door verplicht karretjes als entree ticket te gebruiken gaan mensen meer kopen omdat je niet zo graag een leeg karretje ziet. De karretjes helpen niks omdat er altijd genoeg karretjes zijn en dus dienen ze geen functie voor het bestrijden van het virus. Ook blokkeert deze Albert Heijn bepaalde routes zodat men langs meer producten voorbij komt. Ze claimen dat de blokkade ervoor is zodat het minder druk wordt, maar dat is ook schijn want het is nu juist dichter gaan worden. Een ding doen ze wel voor het proberen van het bestrijden van het virus (ofen voor hun reputatieimage) en dat is dat je niet met elkaar in kan komen als je elkaar kent, wat niet alleen irritant is, maar ook kan bijna niemand de logica erin zien. Als je dit leest bedrijf manager doe er misschien iets mee.

Bedankt voor het lezen.

Als de winkelketen niet schijnheilig meer doet en niet irritant is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtGever