Klacht: Misbruik maken van de situatie.

op 21 juni 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Hallo, ik ben kelly en heb een zoon van 20. Heb een klacht over wsg omdat ze je terugpakken op het verleden. Ze had me test van 2010 naar voren gehaald en beweerde dat ik een te laat IQ heb om voor mn kind te zorgen genaamd Judith De Boer. Ik heb pas een test gehad met een bovengemiddeld niveau. Ze maakt gewoon telkens een verkeerde inschatting

Als er naar de waarheid word gekeken en dat mn kind wel teruggeplaatst kan worden want feitelijk gezien kan ik de opvoesing helemaal aan.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:30 geantwoord

Geachte mevrouw Gerrits, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 21 juni 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly2016