Klacht: Zending niet ontvangen

Moon L op 16 januari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan 2 x ..allebei niet ontvangen en wel geld kwijt . Maat die besteld is klopt inmiddels niet meer want wacht al onderhand 3 maanden .
Lees overal dezelfde klachten en zelfde antwoord.
Probleem bij douane en dat soort onzin .
Wil mijn geld terug en voor de rest niets meer met hun te maken hebben .
Zal dan ook iedereen waarschuwen voor dit oplichters bedrijf !!!

Gewenste Oplossing:

Als ik per direct mijn geld terug heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 januari 2018 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique Langenhuijzen,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 6.90 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door