Klacht: zeer ontevreden over bestelling

op 10 april 2020 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

ik heb in februari ringen besteld ter waarde van 18,88 euro. nu was het een en ander mis gegaan. ik had een ring met verkeerde opdruk terwijl ik dit wel juist had aangegeven. en een keer een veel te grote ring, maar dit was eigen fout, dit was zelf verkeerd opgemeten door onduidelijke maattabel van de ringen. nu heb ik ik heb meteen miniinthebox hierover een mail geschreven en duidelijk gezegd dat ik mijn geld terug wil. ik had ook duidelijk aangegeven dat ik geen herzending wil, nu twee maanden later heb ik nog mn geld niet terug. ik heb een bonustegoed gekregen ter waarde van 3,19 euro en krijg als nog een herzending. ik ben hierover zeer ontevreden. ik wil mijn 18,88 nog steeds terug krijgen. hopelijk kunnen jullie hiermee helpen?

ik ben tevreden als ik die foute ringen kan retouneren, en mijn geld terug krijg (18,88 euro).
bestelnummer: 30931230
ik had deze ringen besteld en betaald op 9 februari.

ik hoop spoedig iets van jullie te horen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MiniInTheBox.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MiniInTheBox.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MelissaBloemink