Klacht: Onbereikbaar

JaapvanLeijen op 11 augustus 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb wat besteld en betaald er staat echter geen vermelding in de bestellijst en dat maakt het onmogelijk om in contact te komen met de klantenservice. Ik kan mijn probleem dus onmogelijk onder de aandacht brengen en kan waarschijnlijk fluiten naar mijn betaalde bestelling.

Gewenste Oplossing:

Als ik benaderd wordt en/of mijn bestelling of mijn geld ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

6 jaren geleden - wat is het bestelnummer, wij kunnen helaas geen bestanden openen. dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. U kunt ook zelf contact opnemen met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar "mijn bestellingen", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op "een ticket openen" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Boekings datum 17-03-2017 Tegenrekening NL59 ABNA0626 2261 63 Omschrijving 6056303820 0030002001220625 mini -26916868Light/Mini in The Box Referentie: 17 03 2017 11:53 0030002001220625

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Er is dus geen vermelding in de bestellijst maar er is wel betaald en een ref nummer. Dus kan de site niet benaderen omdat die je alleen verder brengt als je het bestelnummer vermeld.

Bericht van MiniInTheBox.com

6 jaren geleden - Beste klant, Helaas hebben we nog geen betaling van u ontvangen. Wij verzoeken u ons de volgende betalingsgegevens te sturen, zodat we uw betaling nader kunnen onderzoeken: Als u hebt betaald via PayPal: Uw paypal account (een email adres) De transactiesdatum Als u hebt betaald via een creditcard of betaalkaart: een screenshot van de betalingstransactie (bijv. van uw online banktransactiesoverzicht) waarin de rekeninghouder en rekeningnummer duidelijk te zien zijn. Als u hebt betaald via Western Union, hebben we de volgende gegevens nodig: Voornaam: Achternaam: Land: Staat/Provincie/Regio: Plaats: Adres: Als u hebt betaald via een bankoverschrijving, verzoeken wij u ons de volgende informatie te sturen: Bestelnummer: Bedrag bestelling: Voor- en achternaam verzender: Land verzender: Telefoonnummer verzender: Vriendelijk hopen we uw reactie te kunne ontvangen in de komende 3 dagen. We vragen hiervoor om uw begrip en medewerking. Met vriendelijke groet, Nuno www.miniinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb een iDeal betaling op 17-03-2017 gedaan. Op tegenrekening NL59 ABNA 0626 2261 63 Naam: Worldpay Custumor Payments Omschrijving: 6056303820 0030002001220625 mini-26916868 Light/Mini in The Box. Referentie: 17-03-2017 11:53 0030002001220625 Bedrag € -6,52 Dit zijn de gegevens van mijn bankafschrift letterlijk in zijn volledigheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 06 september 2017 om 19:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw geduld. Wij hebben het meerdere malen gecontroleerd, maar we hebben de betaling niet ontvangen. Wij verzoeken u om te controleren of deze betaling weer door u terug is ontvangen en contact op te nemen met uw bank.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

JaapvanLeijen

Heeft op 09 september 2017 om 17:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb u mijn bankafschrift á € -6,52 van 17-03-2017 getoond en dat bedrag is ook daadwerkelijk afgeschreven. Wat moet ik dan in hemelsnaam bij mijn bank informeren??? Ik ben pas tevreden indien het genoemde bedrag weer retour is ge- stort van NL59 ABNA 0626 2261 63 naar NL38 RBRB 0693 019050 t.n.v. J van Leijen.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb mijn afschriften wederom gecontroleerd en een retourstort van het afgeschreven bedrag á € 6,52 heeft niet plaats gevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door