Klacht: niet ontvangen

op 04 december 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Binnen 10 tot 13 dagen zou ik de bestelling ontvangen. Dat is ondertussen meer dan 2 maanden geleden. Op vraag van mini in the box nam ik zelf contact op met de douane. Deze liet mij schriftelijk weten dat de verzender deze goederen zelf had moeten aangeven, ik bezorgde dit bewijststuk aan mini in the box. Ondertussen blijft mini in the box mij aan het lijntje houden, en schuift de schuld op hun ‘logistieke afdeling’
Ik nam echter de extra verzekering voor niet ontvangen van het product!! maar naar mijn bestelling alsook naar mijn centen kan ik blijkbaar fluiten.

als ik mijn bestelling in ontvangst kan nemen, of mijn centen terug betaald krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 december 2018 om 22:43 geantwoord

Beste Inne Martens,

Uw bestelling kon niet worden bezorgd vanwege het ontbreken van uw huisnummer in de adresgegevens. Normaal gesproken brengen wij in zo'n geval de verzendkosten in rekening, echter omdat dit de eerste keer is, zullen wij een uitzondering maken.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door innemartens