Klacht: Mijn bestelling niet gekregen

EmiliedVos op 07 april 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eind januari enkele dingen besteld, levertijd is 20 werkdagen… ondertussen is het al april.

Bestellingsnummer is: 1801281929115487

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet dat mijn bestellingen nog komen, of dat ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 07 april 2018 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Emilie De Vos,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege niemand aanwezig tijdens de aflevering van de zending.

Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval enkel de productprijs kunnen restitueren. Omdat het pakket werd teruggestuurd naar ons, heeft de koerier ons de retourverzendkosten in rekening gebracht. Deze zullen worden afgetrokken van uw betaling. Daarom zullen we u een terugbetaling doen van EUR32.03.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door