Klacht: Geen product ontvangen

op 23 oktober 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Heb mijn bestelling niet ontvangen.
Wacht al langer dan een maand!
Wil graag mijn geld terug!

Als ik mijn geld terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - wat is het bestelnummer,dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ruben_bleeker@hotmail.com

1 maand geleden - 28180589 is het bestelnummer

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 23 oktober 2017 om 13:18 geantwoord

Beste Ruben Bleeker,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 35.51 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben_bleeker@hotmail.com