Klacht: Geen bestelling ontvangen, maar geen mogelijkheid om ticket aan te maken

op 04 september 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste, Ik heb een bestelling gedaan van een Iphone XR-hoesje en een screensaver op 28 april 2019. Het bestelnummer hiervoor was: 30290465. Deze zou ik na 2 maanden levertijd ontvangen. Ik ontving op 14, 21 en 28 juni mailtjes met de mededeling dat de afhandeling gestart was. Ik had de mogelijkheid via een button om aan te geven of ik de bestelling ontvangen had. In alle gevallen had ik aangegeven dat dit nog niet het geval was. Op 6 juli 2019 heb ik gevraagd via een ticket bij klantenservice wanneer ik de order zou mogen ontvangen. Ticketnummer was 19688835. De dag daarom ontving ik een bericht dat het order nu geshipped werd en dat ik deze uiterlijk 30-7-2019 zou ontvangen. Wanneer dit niet zo was, zou ik opnieuw een ticket moeten indienen. Vandaag, op 21 augustus, heb ik nog steeds niets ontvangen. Echter, als ik nu inlog op mijn account, wordt er aangegeven dat ik geen bestellingen heb en daardoor geen nieuw ticket kan indienen.

Wanneer ik de order ontvang voor 15 september a.s. en anders een refund.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door LinsieMeijer