Klacht: Geen bestelling in mijn account

op 19 oktober 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een 1e bestelling bij jullie geplaatst maar ik kan deze in mijn account niet terugvinden. Ik heb wel een mail gekregen dat de bestelling in 2 x wordt verzonden en de betaling is ook afgeschreven.
Waarom staat mijn bestelling niet in mijn account?
Bestelnr.: #25529319
Ik wil graag weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling kan volgen in mijn account en als ik deze binnen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 oktober 2017 om 00:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Petra, dit is besteld bij lightinthebox. Wellicht hebt u het verkeerde account aangekozen.

Beste klant Petra te Winkel,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2017-10-11 2017-10-11 is verzonden via ChinaPost-untrack-FHR AzerbaijanPost-untrack. Het referentienummer is 67076271683 AEL1112742007NL. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2017-11-08. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
William
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door PW69