Klacht: Betaalde artikelen betaald en nog niet ontvangen.

op 19 februari 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,
op 2 februari 2019 heb ik volgend artikel: 5320248 (10 stuks) besteld bij miniinthebox en betaald. Het gaat om een bedrag van 47,75 euro.
Tot op heden geen respons van de firma, zelfs niet via mail.

Mvg.
Dhr. Rik Evens

Het zou fijn zijn mochten ze contact opnemen met mij, want ik heb de bestelde artikelen dringend nodig.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 februari 2019 om 12:21 geantwoord

Beste ,

Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 19332996 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking.

Carla
Miniinthebox.com

Heeft op 19 februari 2019 om 20:17 geantwoord

Beste,
ik kan naar mijn account gaan, maar niet naar '-persoonlijk centrum- mijn tickets voor ons antwoord'. Ik kan het ticket dus ook niet beantwoorden.
Mvg.
Dhr. Rik Evens

Alle klachten die gemeld zijn door evens.boonen@skynet.be