Klacht: Bestelt betaalt maar niet ontvangen

op 15 oktober 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Geachte
Ik heb op 8 september een bestelling gedaan en ook betaalt maar nog steeds niets ontvangen ik weet echter geen bestelnummer het ging over 2 pl LED-lampen ter waarde van 15,18€
Mijn gegevens
Geerinck Frankie
Mispelstraat 73
9100 Sint Niklaas
België
Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt
Geerinck

Is het mogelijk de bestelling toch te zenden naar mij zonder verdere kosten?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Geerinck Frankie

1 maand geleden - Geachte Blijkbaar moet er iets gebeurt zijn bij de post of was er geen artikel aanwezig bij de leverancier want ik kan hierbij vermelden dat ik de bestelling alsnog heb ontvangen Toch bedankt voor de gedane inspanningen Mvg Geerinck Frankie

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 oktober 2017 om 19:23 geantwoord