Klacht: Bestelling nog niet ontvangen

op 02 december 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 oktober een bestelling geplaatst, en heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
Het duurt erg lang, wanneer krijg ik mijn bestelling opgestuurd?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling zo snel mogelijk krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

8 maanden geleden - Beste tugbayigit,Bedankt voor uw reactie en excuses voor het ongemak! Wat is het bestelnummer? Wij zullen dan deze zaak zo snel mogelijk voor u oplossen.

Reactie van de melder van de klacht tugbayigit

8 maanden geleden - 1810070329878086

Alle klachten die gemeld zijn door tugbayigit