Klacht: Bestelling niet ontvangen – klantenservice onbereikbaar

op 23 januari 2020 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 19 november 2019 een bestelling geplaatst 30674013 betaald en tot op heden niets ontvangen. Inmiddels is bestelling verwijderd uit accountgegevens en klantenservice onbereikbaar. Graag uw ondersteuning om geld terug te krijgen. Ik heb inmiddels ook een klacht bij PayPal ingediend. Dank voor uw bemiddeling. Verdere info hieronder.

Beste Guido Nienkemper,

We willen u graag mededelen dat uw betaling is ontvangen en dat Bestelnr. 30674013 wordt verwerkt.

Zodra de artikelen zijn verpakt, worden ze onmiddellijk naar u verzonden. En u kunt de status ervan op elk moment bekijken.

Mocht u nog vragen hebben over uw betaling, neem dan gerust Contact met ons op.

We hopen dat u prettig hebt gewinkeld bij ons!

Het MiniInTheBox.com Team

Bestelnr.: 30674013 Betaalmethode: PayPal

2019-12-13 12:01 NEW REPLY
Beste Guido Nienkemper,

Bedankt om te winkelen bij ons.

Uw pakket is momenteel nog onderweg naar zijn bestemming. Mogen we u er vriendelijk op wijzen dat voor deze bestelling Postverzending werd gekozen, wat onze goedkoopste verzendingsmethode is. De verzendingstermijnen zijn niet altijd tijdig en nieuwe trackingresultaten kunnen soms langzaam verschijnen. Ons postkantoor melde indien alles vlot verloopt, de pakketten binnen het beloofde verzendingstermijn geleverd worden. Echter bij slecht weer of andere onverwachte situaties kan de levering soms langer duren, meeste pakketten worden geleverd binnen de 38-40 dagen.

Uw bestelling werd verzonden op 2019-11-21 , het trackingnummer is RV258849459CN. U kan het tracken op volgende link:
http:www.17track.netentrack?numsRV258849459CN

Deze bestelling zal voor [2019-12-19] geleverd worden. We vragen u ook de trackingresultaten te volgen, als blijkt dat het pakket alreeds in uw land aangekomen is, reken dan nog een 10-tal dagen voor u het thuis ontvangt. De trackingresultaten kunnen iets later geupdate worden dan de werkelijke situatie, we vragen u vriendelijk te wachten op nieuwe updates.

Als u problemen heeft met de ontvangen bestelling, meldt u zich eerst aan in uw account, klikt u eerst op ‘Orderbevestiging’ en verzendt u een ‘Return or Exchange’-ticket. Ons professionele after-sales team zal u helpen het probleem op te lossen.

CustomerService
www.miniinthebox.com klantendienst

2019-12-13 11:44 Guido Nienkemper
When can I receive my order please?
Tracking is not functioning!
It is now several weeks since order has been shipped. Dissatisfied customer – pls take action!

Ik ben tevreden met restitutie van aankoopbedrag via Paypal

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Guy01