Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 07 januari 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 november heb ik mijn bestelling geplaatst en nu op 3 januari nog steeds niks ontvangen.
In de mail staat uiterste lever datum 22 december.
Het taceernummer werkt niet wat er bij staat.

Gewenste Oplossing:

Als ik mn bestelling snel krijg of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 07 januari 2019 om 23:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ,

Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 19214253 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ankie vd Biggelaar