Klacht: Bestelling niet geleverd

op 26 december 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik had paar weken geleden ook al een klacht in gedient dat mijn pakketje nog niet geleverd is ik heb toen een mailtje binnen gekregen dat die op 18-12-2018 binnen zou krijgen maar hij is nog steeds niet binnen

Als ik mijn pakketjes of geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 december 2018 om 22:31 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons.

Het spijt ons zeer dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen.

Wij zijn teleurgesteld in de transporteur en hebben al een case ingediend om hen te laten zoeken naar uw pakket. Omdat er echter meerdere douane- en postkantoren bij betrokken zijn, moeten ze één voor één met hen overleggen, zodat ze minimaal 1 tot 2 maanden nodig hebben om alles tot in de details uit te zoeken.

Wij verzoeken u het pakket ondertussen te blijven volgen. Als er na 1 maand nog steeds geen tracking-update is, stellen wij voor dat u contact opneemt met het postkantoor. Mogelijk is het pakket al in uw land aangekomen, maar werd dit niet bijgewerkt in het systeem. Als het pakket na 1 maand niet wordt gevonden in het plaatselijke postkantoor, kunt u een nieuw ticket openen om opnieuw contact met ons op te nemen.

PostNL: 088 225 5555
twitter: @postnl
facebook.compostnl

We hopen dat u de bestelling spoedig ontvangt.

We zullen vanuit onze kant ook contact houden met het postkantoor en beloven u dat we u iets laten weten zodra we feedback krijgen. Als klantenservice kruisen we onze vingers en hopen dat u uw zending snel ontvangt.

Wij waarderen uw begrip en geduld.

Klantenservice

Heeft op 30 december 2018 om 11:03 geantwoord

Het duurt te lang
Heb me pakketje twee maanden geleden besteld die is niet normaal

Alle klachten die gemeld zijn door Kimxjennissen