Klacht: artikelen niet ontvangen

op 07 januari 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Artikel op 13-12-18 bestel en betaald met bestelnummer 30050308. verzending is op 13-13-18 gecomfermeerd met trankingnummer.
Op 31-12-18 nogmaals een tracking shipment gekregen.
Op 7-1-19 een melding gemaakt bij leverancier op site bij bestellingen. Antwoord terug was niets maar bestelling was ook in eens bij account verdwenen . klacht indienen bij supervisor kan niet.
Wil graag antwoord anders geld terug

Gewenste Oplossing:

levering van artikelen of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 07 januari 2019 om 23:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ,

Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 19214276 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door toon54