Klacht: Waardeloos bedrijf

Aanoniempje op 14 oktober 2020 over Mijnwebwinkel in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb 1 jaar bij hun een webshop gehad. Op tijd mijn contract beëindigd. En september zou mijn maand zijn. Wat blijkt dat ik de maand augustus ook zou hebben moeten betalen. En nu ben ik de moeilijkste niet want ik heb iedere maand netjes betaald. Maar nu is die rekening van augustus (en waarom augustus eebij zit begrijp ik ook niet terwijl mijn contract tot 29 september liep) via de mail in mijn spambox terecht gekomen. Nu ben ik gestopt met de webshop omdat ik als moeder het te druk heb voor de webshop en dus ook te druk om een spambox te checken ik kom daar nooit in tenzij het word aangegeven. Daar heb ik herinneringen en aanmaningen van ontvangen zag ik net in de spambox. En vandaag ontving ik van hun incassobureau dat ik maar even 4 tientjes extra moet betalen omdat ik die rekening niet heb betaald! En daar ben ik enorm van over de zeik. Ik vraag aan mijnwebwinkel waarom hebben jullie dan gewn brief gestuurd ivm een achterstand van de laatste rekening dan had ik er vanaf geweten en had ik die netjes betaald. Krijg je te horen wij zijn een digitaal bedrijf dus regelen alles digitaal!! Ik kan me goed herinneren dat ik weleens per post een brief van hun had ontvangen. Maar goed nu moet ik dus 4 extra tientjes betalen omdat hun te laks zijn om een brief te sturen. Dus het enige wat ik je kan adviseren als je bij hun begint hou je mail spam alles in de gaten. Want volgens hun is dat niet hun probleem als iets in de spam terecht kom en krijg je ineens van het incasso bureau een brief dat je extra mag betalen!! WAARDELOOS BEDRIJF!!!

Als ze aan geven dat ze gewoon per post voortaan de brieven opsturen en niet gaan lopen liegen dat ze een digitaal bedrijf zijn en niet aan post doen!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mijnwebwinkel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mijnwebwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aanoniempje