Klacht: Support telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt veel te langzaam gereageerd.

TonnieR op 18 juni 2019 over Mijnwebwinkel in de categorie Websites - Building en Hosting

Probleem van MWWKlarna. Gebeld dan krijg je een telefoniste die nergens van af weet. Support is in gesprek, je mag niet wachten. Zal terug laten bellen of je moet mailen. Dus terug laten bellen en gemaild. Aan het eind van de dag belt er dan eindelijk iemand die het snel voor je zal oppakken. Helaas een dag later nog steeds niets gehoord en ondertussen blijft het probleem bestaan en moet ik mijn klant steeds vertellen dat ik nog niet weet hoe het mis kan zijn gegaan. Oplossing ho maar. Uiteraard kijkt mijn klant mij er op aan.

Als de helpdesksupport gewoon telefonisch bereikbaar zou zijn en je klacht snel opgepakt wordt. Meer oplossingsgericht en klantgericht werken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mijnwebwinkel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mijnwebwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door