Klacht: Opzegging abonnement

Kantklaar1971 op 01 december 2020 over Mijnwebwinkel in de categorie Websites - Building en Hosting

Contract wordt stilzwijgend, dus zonder melding vooraf, verlengd voor 1 jaar. Dit is mag normaliter niet meer voor consumenten maar wel voor zakelijke contracten. Ook tussentijdse prijsverhogingen zijn geen reden tot ontbinding. Bij het aangaan van dit contract wordt hier nauwelijks en minimaal melding van gemaakt. Ook de exacte ingangsdatum is niet in het accountportaal te vinden. Per januari ga ik stoppen met mjn bedrijfsactiviteiten. Ervan uitgaande dat je normaliter een opzegtermijn hebt van 1 maand zit ik op deze wijze nog vast aan een abonnement van mijnwebwinkel terwijl ik deze niet meer ga gebruiken.
Geldklopperij. Je moet dus al een jaar van te voren weten dat je gaat stoppen met je activiteiten. Echt belachelijk!!!!

Aangezien ik ga stoppen met mijn bderijfsactiviteiten ten zou het redelijk zijn als ze een normale opzegtermijn hanteren en niet mij aan een jaarcontract houden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mijnwebwinkel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mijnwebwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kantklaar1971