Mijn Klacht:
Ik was op zoek naar een online webwinkel applicatie en heb een, dacht ik, testaccount aangemaakt.
Tot mijn grote verbazing volgde daarop een factuur van 9euro/maand.
Ik heb dan ook onmiddellijk laten weten dit niet nodig te hebben maw opgezegd.
Vandaag kreeg ik opnieuw een factuur en nu blijkt dat ik vasthang voor 1 jaar. Elke maand opnieuw een factuur betalen zonder dat ik dit gebruik. Heb dan ook vandaag contact gehad met Customer Service. Maar deze persoon kon voor mij niets doen. Ik had maar beter moeten de AV lezen dat dit over een jaarcontract gaat. Het feit dat ik me vergist zou hebben (wou alleen maar de trialversie gebruiken) bleek niet voldoende. Absoluut niet klantvriendelijk…en heel jammer dat we niet tot een overeenkomst zijn kunnen komen.
Gewenste Oplossing:
Komen tot een overeenkomst om dit contract vroeger te beëindigen dan 1 jaar. Zelf ben ik bereid om hiervan een gedeelte te betalen;
