Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Plet,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten.
Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om - samen met u - het gesprek aan te gaan en een oplossing te vinden voor uw klacht.
U geeft aan dat u een dienst heeft afgenomen en deze heeft geannuleerd, ook vraagt u om een teruggave van uw betaling. Hiermee is onze financiële afdeling niet akkoord gegaan en dat zal ik nader uitleggen in dit bericht.
Op het moment dat u online een bestelling plaatst voor een dienst, heeft u de mogelijkheid om in te stemmen met directe levering van deze dienst, want vaak kan de dienst niet wachten en is er haast geboden bij de levering. In dit geval leveren wij de diensten en vervalt de bedenktermijn.
In uw geval hebben wij uw aanvraag in behandeling genomen en is uw herroepingsrecht op dat moment vervallen. U heeft daarna geen gegevens verzonden en daarmee hebben wij de aanvraag niet ingediend. Dit neemt niet weg dat er werk voor u is verricht.
Als een commerciële partij, met een winstoogmerk u diensten levert, is het niet zo gek dat u daarvoor moet betalen. U ontvangt toch ook graag salaris voor het werk dat u levert?
Ik kan helaas weinig meer voor u doen, als uw klacht niet de herroeping, maar onze service of klantenservice betreft, ga ik graag de dialoog met u aan. U mag hierover contact met mij opnemen op onze algemene lijn.
Ik hoop dat u bovengestelde in overweging neemt en uw zienswijze wil aanpassen.
In afwachting tot uw reactie, verblijf ik,
Met vriendelijke groeten,
Quinty de Mooij
Vertrouwenspersoon