Klacht: Website wordt onaangekondigd offline gezet en Mijndomein is telefonisch niet bereikbaar

op 07 mei 2014 over MijnDomein.nl in de categorie klachtmelden

Onze website werd onaangekondigd uit de lucht gehaald wegens Spamproblemen. Wij waren hier niet van op de hoogte. Mijndomein is alleen bereikbaar via fictieve mailpersonen wat het erg onpersoonlijk en ongemakkelijk maakt. Ze geven aan dat er een waarschuwingsmail verzonden is maar dat mogelijk is dat deze in de box ‘ongewenste mail’ gekomen is. Vreemde reactie. Onderzoek leert dat er nooit een waarschuwingsmail verzonden is en dat meerdere websites op 1 mei onaangekondigd uit de lucht zijn gehaald. Vervolgens wordt vaag op de mails gereageerd. De website is door onze beheerder volledig onderzocht. Er zijn geen problemen meer. Toch plaatst mijndomein tot op heden de site niet terug. Ook geen reactie per mail meer.

Als de site online wordt geplaatst.
Als Mijndomein op een nette en correcte manier communiceert met klanten en niet anoniem via mail met fictieve personen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dagarrangementen Kapelle