Klacht: \’mijnbezoek\’

op 04 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs kreeg ik bij afrekening het verzoek om deel te nemen aan
een internet-vragenlijst met mijn mening omtrent de HEMA.
Thuis gekomen keurig de opgegeven site opgezocht, maar op Google vindt men allerlei doorklik mogelijkheden, behalve van de opgegeven: hema.nl/mijnbezoek
Dat is een service van niks, en dient u het eigen belang geheel niet.!
Graag had ik mijn zeer positieve commentaar geleverd voor uw onderzoek, waar de Hema het voor mij glansrijk wint in alle opzichten.
Maar dit werd mij onmogelijk gemaakt te ‘bekennen’, dat ik geen enkel grootwinkelbedrijf ken, dat zulk vriendelijk en attent personeel heeft. Zulke kwalitatieve artikelen verkoopt, tegen zulk een billijke prijs.
Ik ken in de loop der jaren vier Hema’s in verschillende steden.
En voor alle geldt dit zelfde. Hoe krijgt u het voor elkaar.!?
HEMA MOET BLIJVEN.!
Kijk.. zo komt u toch, via een klacht, aan uw broodnodige informatie. Als dat geen kadobon waard is.?
Vriendelijk groetend (ook namens mijn vrouw; GM. van der Meijden.

Gewenste Oplossing:

ZIE BOVEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard van der Meijden
x