Klacht: mijn vraag 60-0005926769, graag had ik een antwoord/voorstel

op 20 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn Philips 4000 series volautomatische expressomachine HD8841/01 aangekocht augustus 2016! werd reeds door Philips hersteld in maart 2017, onder garantie, enkel verzendkosten betaald, dus dat was keurig afgehandeld. 2 weken later kreeg ik een andere foutmelding waardoor ik mijn machine opnieuw niet meer kan gebruiken. Vermoedelijk werkt de water sensor niet meer. Maar de machine is nog geen jaar oud en werd reeds hersteld voor een ander probleem. Ik stuur een e-mail, kreeg onmiddelijk antwoord om nog bijkomende dingen te testen, maar ik kreeg de machine niet aan de praat.
Dus ik heb gehad met deze probleem machine en vraag via een reply op hun vorige e-mail om de machine te vervangen of een tegoed bon voor een nieuwe aan tekopen.
Hierna krijg ik geen antwoord meer van philips zelfs na herhaaldelijk aan te dringen via e-mail

Ik wil contact met Philips, begrip dat het niet normaal dat een machine 2 keer stuk gaat in 7 maanden tijd.
Graag een definitieve oplossing, een vervanging of tegoed bon.
Ik vertrouw deze machine niet meer, S morgens opstaan en geen koffie kunnen zetten is echt niet leuk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hein Utrecht