Klacht: Mijn TV voor de tweede keer binnen 3 jaar kapot, echter nu buiten garantie, slechte coulanceregeling!

op 10 mei 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn TV ging voor het eerst kapot na anderhalf jaar. Dat is toen netjes gerepareerd; een board was defekt.
Nu is de TV net 3 jaar oud en gaat weer een board kapot. Klantenservice stuurt na wat telefoontjes een offerte van een bedrijf waar op staat wat kapot zou zijn en na de aftrek van 75 euro coulance moet ik nog steeds 140 euro zelf betalen. Bovendien…als straks bij het openmaken blijkt dat er andere zaken kapot zijn en ik wil afzien van de reparatie betaal ik sowieso 90 euro diagnose en voorrijdkosten. Je kutn als klant geen kant op en bovendien verwacht je van een TV een langere levensduur!
Ik heb mijn beklag gedaan bij de servicemedewerker genaamd Niels (achternaam geeft hij niet) en hij stuurt mij door naar het externe bedrijf dat repareert! Zij zouden zelf mogen beslissen of Philips meer bijdraagt. Dat lijkt mij niet kloppen. Ik vroeg hem naar zijn baas….dat was dhr Philips zelf en daarvan had hij geen nummer…..
Ik vind dit een slechte behandeling van mijn klacht.

Mijn klacht kosteloos wordt gerepareerd of voor maximaal 50 euro bijdrage van mij ongeacht wat er kapot is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Peeters