Klacht: mijn stoelen zijn op 3 mei opgehaald voor retour ordernummer 100346248 gzip=4744bv

op 02 juni 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn stoelen moesten retour naar otto bv na 4 weken zijn ze nog niet retour bij otto bv binnen gekomen ik heb recht op 400 euro maar doordat de bestelling er niet is kunnen ze mijn geld niet terug storten ik verwacht voor het langen wachten van jullie ook een vergoeding c vissenberg monden 0610097441

als ik mijn geld eindelijk terugzie

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Extra@home

9 maanden geleden - Beste mevrouw Vissenberg-Monden, Hartelijk dank voor uw melding. We hebben inmiddels een onderzoek opgestart, om te achterhalen waar de afgehaalde stoelen zijn gebleven. Zodra we kunnen achterhalen waar deze stoelen zijn, worden de stoelen alsnog naar Otto verzonden. We houden u en Otto op de hoogte van de verdere ontwikkeling in het betreffende onderzoek. Excuses voor het ongemak. Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd. Extra@Home Klantenservice

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 juni 2016 om 15:04 geantwoord

Beste mevrouw Vissenberg-Monden,

Zoals besproken in ons telefonisch contact, hebben we Otto laten weten om, volgens de procedure, de afgehaalde stoelen definitief manco te melden en het aankoopbedrag aan u terug te betalen. Otto geeft aan, nog contact met u op te nemen over de financiele afhandeling hiervan.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Extra@Home Klanterservice.

Alle klachten die gemeld zijn door jeffrey2002