Klacht: mijn scherm van mijn acer labtop laat los en er zit een scheur in

op 07 augustus 2020 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goede middag ik ben al diverse keren naar de bcc winkel geweest met mijn acer labtop ik heb deze morgen een jaar en zij zeggen dat de mankementen die de acer nu vertoond niet binnen de garantie valt ik vind dit schandallig en de medewerkers gaven ook aan dat ik niet kan aantonen dat ik de schade zelf heb toegebracht net of ik met de labtop heb gegooid er zijn twee mankementen aan de labtop links zit er een scheur in en rechts laten de ijzeren verbinding tussen het beeldscherm en het toetsenbord los ik wil graag dat dit kosteloos word gemaakt graag een reactie van u kant mvg van marjo dam

ik ben tevreden als de klacht fatsoenlijk word behandeld en ik de kosten worden vergoed en niet voor mijn eigen rekening zijn zoals de mederwerkers van de bcc in beverwijk tegen mij hebben verteld

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 11 augustus 2020 om 16:42 geantwoord

Goedemiddag,

Deze e-mail is naar u verstuurd:

Geachte mevrouw Dam,

Op Klacht.nl las ik uw klacht.

Ik kan het defect niet beoordelen op een afstand.

Kunt u wellicht naar BCC Beverwijk gaan om het alsnog te laten beoordelen?

Zij kunnen het apparaat opsturen voor onderzoek/reparatie.

Als blijkt dat het defect is ontstaan door een gebruikersfout, zullen er reparatiekosten worden berekend.

U kunt het apparaat in dat geval ook ongerepareerd retour laten komen, er wordt dan echter wel €15,00 aan onderzoekskosten berekend.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Marlies

Team Customer Care

Heeft op 11 augustus 2020 om 16:48 geantwoord

Dit is geen oplossing als uijn klacht beter had gelezen dan weet u dat ik al diverse keren naar de BCC winkel in Beverwijk ben geweest dus lees de mail goed en kom dan alsnog met een gepaste oplossing want zij zeggen dat de reparatie voor eigen rekening is en de kosten daarvan zijn ruim 260 euro ik ga hier niet akkoord mee

Alle klachten die gemeld zijn door mw dam van rijn