Klacht: mijn pakket niet ontvangen maar volgens de website toch afgeleverd

op 19 januari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 02-01-2014 krijg ik een sms van dhl dat mijn pakket die dag geleverd zal worden

(uw dhl zending 1624241076 wordt vandaag bezorgd 0m te weizigen sms 1 voor vrijdag 2 voor maandag of kijk op www.dhlgemist.nl voor meer opties)

nou was ik op het moment dat ik het smsje kreeg in belgie aan het klussen bij een maatje en dan kan ik niet smssen omdat ik een prepaid kaartje bezit dus had zoiets van dan komen ze morgen wel opnieuw langs en dan zorg ik dat ik thuis ben zo gezegd zo gedaan de volgende dag thuis gebleven maar geen dhl geen briefje van je was niet thuis dus gewoon maar afwachten na een week heb ik maar een mailtje gestuurd naar het bedrijf waar het pakketje vandaan komt en die zegt vervolgens van wacht nog even door de drukte zou het nog geleverd kunnen worden het is nu inmiddels 14-01-2014 en ik krijg nu een mailtje van het bedrijf dat ik op 02-01-2014 het pakket al heb ontvangen ze sturen me het getekende bewijs op maar de handtekening die erop staat is niet van mij en ik was op die dag niet eens thuis dus kan het pakket nooit hebben aangepakt graag wil ik dat dit uitgezocht en opgelost gaat worden

dat ik alsnog mijn pakket krijg

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door prima85