Klacht: Mijn klacht is niet terecht opgelost

op 20 maart 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo geachte heer /mevrouw
Gisterenavond heb ik en klachten ingediend over en onterechte factuur van basic fit,vandaag heb ik een email van klachten .nl ontvangen dat mijn klachten is opgelost .Vandaag heeft basic fit mij ook een email gestuurd waarin ze vragen om opzegging brief maar mijn moeder deze brief nooit ontvangen en zij heeft mijn telefonisch bij de klantenservice opgezegd.Zeis zelf sbij de balie van basic fit ( Help man Groningen) geweest.Bij deze balie kreeg ze te horen dat als zij het abonnement telefonich heeft afgezegd dat het dan wel goed komt

Gewenste Oplossing:

Als Basic fit zijn fout herstellen en op terecht manier geld verdienen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 maart 2017 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jalal,

Bedankt voor jouw bericht.

De situatie is bij ons bekend.

In jouw situatie gaat het erom, dat er geen opzegging bekend is in onze administratie. Wij sturen altijd een opzegbevestiging na het verwerken van een opzegging. Wij vragen hier inderdaad naar een bewijs van jouw zijde, zodat wij het met terugwerkende kracht kunnen beëindigen.

Mocht je dit nog hebben? Dan mag je dit doorsturen naar social@basic-fit.com.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Jalal Niazi
x