Klacht: Mijn klacht is niet terecht opgelost

op 20 maart 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo geachte heer /mevrouw
Gisterenavond heb ik en klachten ingediend over en onterechte factuur van basic fit,vandaag heb ik een email van klachten .nl ontvangen dat mijn klachten is opgelost .Vandaag heeft basic fit mij ook een email gestuurd waarin ze vragen om opzegging brief maar mijn moeder deze brief nooit ontvangen en zij heeft mijn telefonisch bij de klantenservice opgezegd.Zeis zelf sbij de balie van basic fit ( Help man Groningen) geweest.Bij deze balie kreeg ze te horen dat als zij het abonnement telefonich heeft afgezegd dat het dan wel goed komt

Als Basic fit zijn fout herstellen en op terecht manier geld verdienen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 maart 2017 om 08:36 geantwoord

Beste Jalal,

Bedankt voor jouw bericht.

De situatie is bij ons bekend.

In jouw situatie gaat het erom, dat er geen opzegging bekend is in onze administratie. Wij sturen altijd een opzegbevestiging na het verwerken van een opzegging. Wij vragen hier inderdaad naar een bewijs van jouw zijde, zodat wij het met terugwerkende kracht kunnen beëindigen.

Mocht je dit nog hebben? Dan mag je dit doorsturen naar social@basic-fit.com.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Jessica van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Jalal, Bedankt voor jouw bericht. Ik begrijp dat jouw klacht nog niet is opgelost. Zoals in de antwoorden aangegeven kunnen wij niks verwerken als er niks aan ons wordt toegezonden. Het gaat hier om een opzegging die verricht zou zijn, die enkel niet bekend is in onze administratie. Als jij hier een bewijs van toestuurt, kunnen wij de opzegging met terugwerkende kracht beëindigen. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Jalal, Bedankt voor jouw bericht. Ik wil je vriendelijk vragen mijn berichten/antwoorden te lezen. Wij kunnen deze situatie oplossen als jij een kopie van je ID-kaart doorstuurt naar social@basic-fit.com. Jij krijgt van ons dan nog een terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Jamal nury

1 maand geleden - IK wil niet een kopie van mijn ID kaart sturen want Basic Fit gaat misbruik van maken net zoals bank rekening van klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamal nury