Klacht: Mijn klacht is niet opgelost nog steeds onterecht factuur

op 02 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb vak klachten ingediend bij Basic Fit .Maar mijn klachten is niet opgelost Toen IK was onder de 18 jaar Ik heb een abonnement voor 6 maanden aangesloten met Basic Fit .Mijn moeder en ik toen duidelijk aangegeven een abonnement voor 6 maanden niet langer.En ze heeft ook gelijk voor zes maand betaald .Mijn moeder wil contant betalen .Maar basic Fit zie mag niet contant betalen alleen kan met bank pas betalen.Dat is ook een reden gewest voor Basic Fit om onterecht geld afschrijven van mijn moeder rekenen .Eigenlijk die eerste aangeven was duidelijk voor 6 maanden .Maar mijn moeder voor zekerheid nog mals voor eind van het jaar 2015 gebeld en langs gegaan .maar tocht Basic Fit wil onterecht geld verdienen en niet zijn fout corrigeren.Ik adviseren niet lid worden bij basic Fit en niet met rekenen betalen want dat kan goed reden voor Basic Fit worden om onterecht geld pakken van jullie rekenen en niet jou klacht oplossen.

Ik wil er af Ik was onder de 18 jaar ik heb nergens aantekenen gezet en ik wil het ook niet betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 mei 2017 om 11:31 geantwoord

Beste Jalal,

Bedankt voor jouw bericht.

Je kunt een kopie van jouw ID-kaart doorsturen naar social@basic-fit.com, zodat wij dit verder op kunnen pakken.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Jessica van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

3 maanden geleden - Beste Jalal, Bedankt voor jouw reactie. Graag willen wij je helpen in deze vervelende situatie. Om jou te helpen heb ik wel echt een kopie nodig van de ID-kaart om te bevestigen dat jij minderjarig was toentertijd. Hiermee kunnen wij het openstaande bedrag uit coulance kwijtschelden, echter wanneer er niks wordt toegezonden, kunnen wij jammer genoeg niks betekenen hierin en zou het openstaande bedrag voldaan moeten worden. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Heeft op 02 mei 2017 om 13:29 geantwoord

dat is niet oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Jamal nury