Klacht: mijn klacht de afspraak van retourneren

op 16 juni 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

beste Bon Prix

Op 8 juni 2016 heb ik telefonisch contact gezocht met een van u mede werkers , daar ik een jurkje besteld hen en deze ook netjes betaald heb maar het wou terug sturen daar het mij niet beviel er werd gezeft dat het die zelfde week nog werd afgehaald zowel op de vrijdag of zaterdag . Nou moet ik u helaas teleur stellen dit is niet gebeurd nou ik belde voor een andere afsraak dat zou dan woendag 15 juni zijn geweest ook niet gebeurd wat zijn jullie voor een firma vraag ik me dan af sorry hoor dat ik dit nou zo noteer maar ik vind dit geen afspraken maken alsnog hoop ik dat ik via dit schrijven een afspraak met jullie kan maken om alsnog het pakje te komen halen ps mijn tel nummer is 045-2057717

met vriendelijke groet H. H. Theuerzeit

als men zich aan de afspraken houden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 16 juni 2016 om 10:39 geantwoord

Beste Mevrouw Theuerzeit,

Wij wensen je onze excuses aan te bieden voor het niet komen opdagen van de afhaaldienst. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Ik maak graag een nieuwe afspraak voor u. Kunt u daarom nog even contact opnemen via sociale.netwerken@service-bonprix.nl, alsjeblieft? Daarin kan u aangeven wanneer dit best voor u past. Een afspraak kan telkens ten vroegste drie werkdagen later ingepland worden.

Het is ook mogelijk het pakket te retourneren via een afhaalpunt van PostNL. Op die manier hoeft u hier geen volledige dag aan te spenderen. Het volstaat om de artikelen in hun originele verpakking terug te sturen naar het volgend adres:

bonprix
Antwoordnummer 32000
8000 ZB Zwolle

Met vriendelijke groeten,
Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Theuerzeit