Klacht: mijn keukenblad is nog steeds niet bezorgt.

op 01 december 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

jullie zeggen dat het keuken blad geleverd is 13-11-2018 . ik ben tot half zes in heiloo gebleven . zou tussen 2 en 4 uur komen. onze vriend is daarna vrijdag in Ikea haarlem geweest en toen zou het 29 – 11 – 2018 komen weer de hele dag gewacht weer niets. toen zij wij samen naar haarlem gegaan . werd er weer gezegt dat hij in vrieswijk 197 1852VW te heiloo was bezorgt . is niet zo ben de hele dag er geweest ben nu twee keer van den helder naar heiloo geweest. toen wij vrijdag in haarlem waren werd gezegt dat hij met een koerier zou komen de zelfde dag en dat wij tefonis op de hoogte gebracht werden hoe laat zijn van haarlem naar heiloo gereden hebben de hele middag gewacht .ener is niets gekomen. maandag gaan ze de keuken plaatsen maar ik zit zonder keuken blad mer wasbak en gasvorhuis kan ik niets aan sluite en wil graag met de kerst in ons nieuwe huis wonen. ik wacht al 5 weken op mijn keuken blad. blad nummer is 996981836 en zeg nu niet weer dat hij geleverd is. dat is niet zo ben er allekeren geweest met de schilder.als mijn keuken blad

als mijn keuken blad er nu eens komt. zit al 5 weken te wachten. mijn eimael adres is ijks.ac8@gmai.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertus 6