Klacht: mijn betaalrekeningen nl96ingb0003791671 en nl42ingb0689408528

op 21 april 2017 over ING in de categorie Banken

deze rekeningen zijn vanaf 21 december 2016 beeindigd. Ik heb inmiddels een copie vam mijn legetimatie voorzien van mijn handtekening en een bankrekeningnummer naar jullie gestuurd. en ik heb tot de dag van vandaag nog niets ontvangen. Ik zou graag willen weten wat de reden hiervan is. Ik zou hier graag over telefonisch terug worden gebeld. 0685548912

dat het geld zo snel mogelijk wordt overgemaakt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 april 2017 om 16:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp heb je de rekeningen beëindigd. Jammer om te horen!

Je geeft aan dat je documenten hebt opgestuurd en naar aanleiding daarvan niks meer hebt gehoord. Heb je na de opheffing nog iets (documenten, of dergelijke) bij ons opgevraagd en dat niet ontvangen of heb je niks over de opheffing gehoord?

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 020 22 888 88. Ze zijn tot 21.00 uur te bereiken. We zijn ook te bereiken via Facebook en Twitter. Vandaag tot 23.00 uur. Dan kunnen we even kijken wat de situatie precies is en hoe we je het beste kunnen helpen.

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nb.snip@hotmail.nl