Klacht: Mijn bestelling is nog niet gelevert.

op 16 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn bestelling is nog niet gelevert,Elektrisch hondenhalsband R
RC431425726.Als ik op zending volgen klik staat er bij omvange gelevert.
Wat nu?

Nog niet,eerst hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Geacte heer Gobbels, wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Mener Gobbels nogmaals: Wij kunnen uw naw gegevens niet vinden. Nogmaals wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 oktober 2016 om 22:47 geantwoord

Geachte Georg Gobbels

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.

Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, daar wij u naw gegegevens niet kunnen vinden in ons syteem, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u gaarne weer een verzoek plaatsen via klacht maar dan gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

Jeltje Visser