Klacht: Mijn bestelling heeft vertraging

op 10 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Zoals vaker hier omschreven dat nieuwe klanten geen bestelling binnen 48 uur krijgen.
Zelf 3 dagen geleden een bestelling gedaan en betaald. Kreeg ook, zoals anderen gedupeerde de melding dat mijn bestelling vertraagd is. Ze kunnen postnl niet de schuld geven daar zij de bestelling wel hebben aangemeld maar nog niet hebben afgegeven. Fijn als je iets besteld voor op vakantie. Ik hoop dat andere mensen dit lezen en ook uitkijken eer ze hier voor het eerst iets bestellen.

Je kunt hier niet meer tevreden over zijn. Bonprix wil wel dat je meteen betaald, maar zelf hoeven ze niets na te komen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 10 mei 2016 om 15:50 geantwoord

Hoi Bea, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. In onze voorwaarden staat aangegeven dat de levering van een eerste bestelling iets langer kan duren. Mijn excuses voor het ongemak. We doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk tot bij u te krijgen. Wij blijven tot uw dienst voor verdere vragen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Beaxxx