Klacht: mijn beleggingen worden zomaar overgezet naar asn duurzame fondsen!

op 26 juli 2017 over BLG in de categorie Hypotheken

ik heb in 2006 een beleggingspolis afgesloten bij axa (model fund 4) als verpanding voor mijn beleggingshypotheek bij obvion. Daarna gaat dit product over naar stichting REAAL Beleggingsrekening. Dan gaat het opm 15 augustus 2009 weer naar REAAL Beleggingsrekening N.V. Vervolgens krijg ik 28 mei 2013 een schrijven dat een aantal beleggingsfondsen worden samen gevoegd! Uiteraard betekent dit natuurlijk ook weer (18 oktober 2013) dat kosten voortaan anders berekend worden. Op 6 november verandert de automatische incasso dan weer. Op 19 januari 2015 ontvang ik een schrijven dat mijn verpande beleggen en sparen voortaan Reaal Beleggingsrekening heet. Op 26 februari 2015 ontvang ik dan weer een brief waarin staat dat de activiteiten Reaal Bancaire Diensten per 1 april 2015 overgaat naar BLG Wonen!!!!!!!!
Op 7 oktober 2016 krijg ik een schrijven dat er een fusie plaats vind tussen de banken SNS, ASN Bank, Regio Bank, en ZwitserlevenBank op 1 januari 2017.
In de brief staat ook dat het geen gevolgen heeft voor het merk BLG Wonen.
Op 11 mei 2017 een wijziging van fondsen op mijn BLG Beleggingsrekening Verpand, mijn BLG Beleggingsrekening wordt BLG Doelbeleggen. Dit betekent dat mijn beleggingen worden onder gebracht in 1 van de 5 ASN Duurzame Mixfondsen!!!!!!
kosten wijzigen natuurlijk weer etc.

Ik zit niet te wachten op een duurzaam mixfonds maar wil nu eindelijk eens een duidelijk constant beeld van mijn beleggingen en waar het heen gaat zonder constante wijzigingen die een behoorlijk rendement in verhouding met de markt laat zien. Aangezien mijn hypotheek bij Obvion loopt lijkt het mij eigenlijk ook logisch om mijn verpanding bij een andere bank onder te brengen. Eigenlijk begrijp ik niet dat dit zo allemaal maar kan (mag). Het product wat ik destijds bij mijn hypotheek heb afgesloten lijkt inmiddels niet meer op wat ik nu heb. Ik kan mij voorstellen dat OBVION hier ook niet op zit te wachten.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar BLG over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door GW Wassink