Klacht: Belegging zo maar overgezet naar ASN wat ik niet wilde

op 21 juli 2017 over BLG in de categorie Hypotheken

Ik had een zeer goed rendement met mijn AXA aandelen in enkele maanden. Brief ontvangen dat alles werd overgezet, zonder de vraag overigens of ik dat wel wilde, naar ASN.
De beurs ging zakken en ik was tevreden met gehaalde rendement.
Donderdag 15 juni jl met medewerkster klantenservice mijn geld overgezet naar spaargedeelte om veilig te stellen. Bedrag 12.267,– euro. Ik was nog net op tijd zei medewerkster voor drie uur moest het overgezet worden.

Enkele malen in mijn BLG gekeken maar ik zag het niet op spaargedeelte staan.
Wederom op donderdag 22 juni gebeld en kreeg een medewerker aan de lijn. Gevraagd of alles wel goed was gegaan. Hij zei tegen mij ja hoor mevrouw maar het gaat via Luxemburg dus dan duurt het zes dagen voordat het op uw spaargedeelte staat. Hij gaf door aan mij dat het voor 12.00 u moest. Toen had ik nog 12.233,–. Ook niet zo erg.
Vrijdag 23 juni zou het bijgeschreven zijn op mijn spaarrekening.

Op vrijdag 23 juni kijk ik in mijn BLG en zie dat er niets op mijn spaargedeelte staat maar wel bij ASN duurzaam mixfonds zeer offensief.

Ik bel wederom naar klantenservice en deze medewerkster zei tegen mij dat het overboeken naar spaargedeelte geheel mislukt was.
Niets werd aangegeven op de website na mijn goedkeuring.

Ik ben behoorlijk boos geworden. ASN levert bij geen rendement op en heb ik ook duidelijk gemaakt op 15 juni al. Dat de man had gezegd dat het gelukt was. Dat ik niets gezien heb dat het niet gelukt was etc.

ASN begon behoorlijk te kelderen en uiteindelijk heb ik nog net 11.933,– kunnen redden. Heb alles direct overgeboekt naar mijn tegenrekening. Er kwam wel degelijk een melding dat de verzending mislukt was omdat ik vergeten was een vinkje te zetten.

Snel ben ik even 334,– euro kwijtgeraakt en ik vind dat zij dat moeten vergoeden aan mij.

Heb een klacht gestuurd maar bijna maand verder en niets vernomen.

Nadat zij mij dit verlies hebben vergoed.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BLG over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Blgtje