Klacht: Mijn auto kwam niet door de keuring 22 Juni 2016.

op 23 juni 2016 over Carcenter Uden in de categorie Autodealers

Op april 2015 kocht mijn vriend bij Carcenter Uden de C1 voor mij, van 2012 die had pas 18.700 op de teller waar ik nu ook mijn ??? bij heb of dat wel klopte.Ik ontdekte dat deze auto schade had gehad, omdat hij sinaasappelhuid gespoten is..heel slecht dus.
Ik vroeg aan de eigenaar Adem om wat van de prijs af te doen i.v.m. de schade, nou er kon 200 euro vanaf. Dus we kochten de auto voor 5900 euro, i.p.v plus minus 6000 euro, met de gedachten dat het alleen de lakschade was. Nee dus de auto moest nu voor de eerst keer naar de keuring, en ben dus naar de officieële Citroën garage gegaan in Venray bij v.d. Weem. Ik werd gebeld als de auto goed gekeurd zou zijn, waar ik vanuit ging natuurlijk voor zo\’n jonge auto, maar tot mijn grote schrik kreeg ik een tel. dat hij niet door de keuring kwam. Waarom niet : De paravan zat los kosten 44.17 euro. Daklijst los 26.50 euro. Spiegelhoek los. 22.22. Portierlijst vastlijmen 22.08. Drukkers wielkuip zaten er niet op 72.21 euro. accu zat los vastgezet 22.08 euro. De koplampverstelling ontbrak ( koplampunit ) moest vervangen worden kosten 263.49. Dan nog een lichte lekkage van de radiateur. die moet dus op termijn vervangen worden. Totale kosten 492,70 euro. De radiator vervangen, kosten 241,36 euro. Dan heb ik ze nog eens gevraagd waar de reservesleutel is, omdat ik er maar 1 sleutel kreeg, daar heb ik ook nooit meer iets over gehoord.

Ik wil de kosten van het Carcenter Uden voor de Drukkers wielkuip, accu los, Paravan los, spiegelhoek los, Koplampunit ontbrak. Ik wil het bedrag van 424,00 euro terug hebben van Carcenter Uden en anders ga ik nog meer stappen ondernemen dat deze oplichters stoppen met deze praktijken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carcenter Uden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carcenter Uden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiek Rongen