Klacht: Mijn anullering van verlenging abonnement wordt niet per direct geannuleerd terwijl dat wel mogelijk is

op 08 augustus 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Ik heb vanmiddag mijn abonnement van kpn verlengd bij de Phone house met een verzekering van 45 euro per drie maanden. Toen ik bij de kpn winkel zelf was boden ze me een verzekering aan tegen een lager bedrag ik besloot hierop mijn abonnement verlenging te annuleren bij the Phone house. Ik ben dus terug gegaan om dat te doen heb mijn toestel daarop weer bij the Phone house ingeleverd en mijn verlenging geannuleerd. Daar werd mij verteld dat ik er spijt van ging krijgen en de medewerker iets langere man van hindoestaanse afkomst die zijn naam niet wou geven was er duidelijk Door geïrriteerd en niet blij mee toch bleef ik bij mijn standpunt. Eenmaal terug in de kpn winkel bleek dat hij mijn abonnement verlenging nog niet had geannuleerd wat wel had gemoeten had nu eenmaal mijn telefoon al ingeleverd bij kpn vertelden ze mij dat het per direct moest gebeuren en dat dat ook zeker mogelijk is een man had ook bij the Phone house gewerkt en zei dat Dat mogelijk was. Ik dus terug naar the Phone house daar zei de man dat het niet mogelijk was en dat hun er 14 dagen over mochten doen neem hem dit zeer kwalijk want heb nu geen telefoon en moet wachten tot hij hem geannuleerd heeft wat volgens zeggen gelijk kon gebeuren hij wou me niet helpen en zei dat ik maar een paar dagen moest wachten ik vroeg nogmaals naar zijn naam want ik wou een klacht indienen deze wou de man niet geven vind dit zeer onvriendelijk en neem het hem kwalijk dat ik nu max 14 dagen zonder telefoon zit hoop dat mijn abonnement verlenging per direct wordt geannuleerd zodat ik mijn contract kan verlengen bij kpn zonder max 14 dagen te wachten hoop dat ik zsm wordt gebeld op het nummert 0642554811 zodat dit probleem zsm wordt opgelost bij voorbaat dank

Als mijn contractverlenging per direct wordt geannuleerd zodat ik hem ergens anders kan verlengen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miesgo