Klacht: Mijn abonnement

op 27 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een abonnement bij Basic.Fit van maart 2015 tot april 2016. Begin maart dit jaar ben ik bij de Basic.fit vestiging in Nieuw Vennep om mijn ledmaatschap te opzeggen. Aan de balie heb ik met de medewerker gesproken over de opzeggen en hij zie tegen me .. geen enkel probleem het IS in orde, alleen omdat begin maart was hij zij dat ik moet nog de maand april betalen en vanaf mei is mijn opzeggen van kracht .. hij heeft mij nooit verteld dat opzeggen moet schriftelijke of telefonische anders had ik dat kunnen doen … tot mijn verbazing krijg ik in augustus een notaantal van de debituuradminstratie van Basic Fit met het verzoek om het ledmaatschap geld te betalen voor de maand mei. Juni, juli en augustus. .meteen ben ik naar de feliaal gegaan om te vragen wat gebeurt met mijn opzeggen .. en toen heeft de balie medewerker gebeld naar de klanten service om te informeren … en hij krijg de antwoord dat opzeggen kan alleen schrijftelijk of telefonische.. daarna heb ik telefoniche en via emailen contact opgenomen met de klanten service om het probleem uit te legen en ook hun te laten weten dat was een fout van hun medewerker en ze kunnen duedelijk zien dat ik gedurende de afgelopen 3 maanden ook daarvoor geen enkele bezoek heb ik gemaakt op Basic Fit ..de klantenservice kent geen service en wel alleen maar geld zien ook als de fout bij hun legt. Belachelijk toch ..

Als basic fit geen kosten bij rekent na 1 mei 2016

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 28 juli 2016 om 07:16 geantwoord

Beste Mehdat,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je ingeschreven op 4-3-2015 voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling. Wij hebben jouw opzegging ontvangen op 20-7-2016 en jouw einddatum is 20-8-2016.

Jij geeft aan eerder te hebben opgezegd op de club. Enkel op vertoon van een schriftelijk bewijs dat jij daadwerkelijk eerder hebt opgezegd kan ik het lidmaatschap eerder stop zetten. Jij kan dit sturen naar social@basic-fit.com.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 28 juli 2016 om 12:00 geantwoord

Beste Dustin,
Als u mijn klacht goed leest dan kunt zien dat ik heb mijn opzeggen aan de balie van Basic-Fit Nieuw Vennep. De balie medewerker heeft mijn niet verteld dat in moet schrijftelijke of telefonische opzeggen en natuurlijke heeft hij mij geen bewijs gegeven. Als uw kunt zien dat ik was akkord met de betaling tot mei 2016 ook mijn abbonement was tot maart 2016. omdat uw kollega zie dat de opzeggen kan van af 1 mei 2016. als bewijs dat ik heb tegen uw collega gevraagd om de betaling voor de drank die ik maandelijke betald te stoppen omdat ik ga basic fit niet gebruiken. U kunt ook zien dat ik heb geen bezoek gebracht aan basic fit sinds maart 2016, ook gedurend de heke jaar heb ik maar paar keer gesport.
Ik hoop dat is duedelijke nu voor uw.
MVG
Medhat

Reactie van de melder van de klacht Medhat12

11 maanden geleden - het gaat om ongetrained medewerker van basic fit die mij selcht geinformeerd. En de onbegrep van de klanten servive van basic fit die niet klant vriendelijke.

Alle klachten die gemeld zijn door Medhat12