Klacht: Totaal gebrek aan service.

NietBesteBehandeld op 09 juli 2023 over Meubelzorg.nl in de categorie Meubelwinkels

Even over Meubelzorg.
Nadat er een sta op-stoel was gekocht was de levering vorig jaar echt snel.

Toen er dit jaar een wiel onder stoel kapot ging waren ze weer super snel, nadat we zeker wel 5 keer is gebelt hierover en we zeker al een half jaar verder zal er nog steeds zoals elke keer beloofd terug gebelt worden.
Zo snel zijn dus.

Als je dan andere verhalen hoort, je praat als klant ook heel snel zowat helft van de eerste vraagprijs af. Super dus. Maar wie weet vind u nog iets vergelijkbaars op internet, heeft teminste goed idee van de prijzen, voor u ergens toehapt.

Met hun geweldige super snelheid en service daar zijn we nu wel klaar mee, ze zijn bij ons thuis echt niet meer welkom, tevens zullen ze nooit meer een cent aan ons verdienen.

Dan nog het kapotte wielletje, voor goed 5 euro per stuk al op internet al gezien.

Helaas, na zoveel pogingen om in beweging te krijgen, willen niets meer met hun te maken hebben.
Maar het is wel goed dat derde het ook weten, hoe ze in gebreken blijven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meubelzorg.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meubelzorg.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NietBesteBehandeld